KARIPAP

30 04 2007

azrul ngah melahap karipap…sedapnye…


Actions

Information

8 responses

30 04 2007
Md.Rz

wah…model tu nmpak berselera mkn tu,hehe..
bgsla..satu kreativiti yng baik..haha,,

ade pantun ni..

karipap panas enk dimkn,
dimkan oleh gadis comel,
satu dh hbs tiga ditelan,
bdan jgn jd gempal..

1 05 2007
Bat

adakah gambar gadis ini dikaitkan dengan karipap?hahaha

2 05 2007
Bilik Sebelah

Buat pe la nak buat karipap, beli je kan bagus.. Ape la..

2 05 2007
liza

specifiknye resepi….mase wat storyboard x kuar plak idea nie….aku nak suruh azrul mintak royalti sbb ko gune gambo die…ahakssss

4 05 2007
tuan punyer gambo

hamboi2…senang2 jer ko letak gambo aku…bayo a…

9 05 2007
Orang Ensem

takda model lain ko? xmenarik lgsg tau.apa la.

11 05 2007
synergy9890

menarik aper model tuh…susah nak dapat tuh…kena bayar lebih…yg len murah jerk…

9 07 2007
josh gRoBaN

kat mana nak dapat model nie??ada contact number dak???mcm bez jer…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: