CHINESE SOUP

5 07 2007

Sup cina adalah diantara makanan yang berkhasiat yang mana boleh dihasilkan oleh kita. cara penyediaannya yang begitu mudah boleh dimanfaatkan oleh pengemar sup atau mereka yang sentiasa sibuk dengan bebanan kerja.

sup cina

Bahan-bahan yang dogunakan dalam penghasilan sup cendawan memang berkhasiat. Diantaranya ilah cendawan kering, sirip ikan yu, lobak merah dan juga ubi kentang. Kita sedia maklum bahawa bahan-bahan diatas mempunyai khasiat yang berbeza. Dengan amalan memakan sup cina ini, seseorang individu itu boleh mengekalkan kesihatannya dengan baik.

About these ads

Actions

Information

3 responses

6 07 2007
josh gRoBaN

yummy…nak jugak…saper bley buat???mesti sedap kan???

9 07 2007
teng ku rak`

hehe
aku pn wat gak chinese soup
tp main taram aje smpi lecturer pn maleh nk layan
wakaka
padan muker aku
tp nape ko kate ade srip ikan yu ek, seingat aku PN nora kate ganti ngan grass noodle je kan, hehe kantoi…

9 07 2007
synergy9890

the real one memang guna sirip ikan yu..but the problems is…sirip ikan yu 2 mahal giler babas…x mampunya Pn. Nora nak beli untuk kita…hehe…grass noodles pun jadi la..structure dia lebih kureng jer..tp taste di berbeda..kna tau 2…hehe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: